Styrka

Idag har jag så påbörjat mina vårdkontakter igen.
Det är inte många dagar mellan besöken,
fast jag har ju inte besökt vården tidigare i år.

Idag var jag på Odontologen för kolla av min
röda bettskena. Lite slipning och så tugga,
gnugga på ett blått papper flera gånger
och lite mer slipning.
Idag var det ett kort besök,bara 45 minuter.

Nu börjar jag verkligen bli redo för lite mer plastikkirurgi.
Jag väntar på kallelse,men det har jag i och för sig
gjort i flera månader,men enligt brevet så var ju
väntetiden mellan 16-18 månader sedan läkarbesöket
och nu har det gått 18 månader,så det är ju dags.
Lika spännande varje gång som jag hämtar in posten.

Känner att jag just nu är väldigt stark och frisk,
så lite operation skulle väl kunna gå för sig.
Efter brukar man ju vara lite slapp igen,iallafall
om det blir en lång sövning.
Fast det tar nog inte så många timmar att fixa till
lite i faset.
Skönt med lite semester.

Jag kör som en galning med min sparkstötting,
men om det går över 10 kilometer i timmen så
blir jag rädd och hoppar av.
Tänk om någon filmat mig.
Det måste väldigt roligt ut med en kärring
som springer mellan medarna på sparkstöttingen
i världens minsta backe.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: