Hur kunde jag glömma?

Har ju en massa släktingar från Norge som följer min blogg via facebook,
samt en vän i Danmark.

Otto och jag tog oss en långpromenad i det härliga vintervädret,
sedan blev det middag. Tomatsoppa och pannkakor med massor av
vispgrädde och hemlagad blåbärssylt.

Efteråt försökte jag vila lite på soffan,men som vanligt
går det ju inte att somna för det blir för torrt i munnen.
Muntorrhet är ett elände iallafall extrem sådan.
Känns ju som Sahara i munnen.
Så jävla störande.



Postat av: Gökboet

Hej Mette!



Har varit dålig på att visa mig här på ett tag, men har inte riktigt varit "i stöten", så att säga men jag tänker ofta på dig och beundrar din styrka att kämpa så som du gör! Det vi andra tar som alldeles självklart att kunna göra.... ta en tupplur t.ex .... är så svårt för dig...



Varm go kram ♥

2011-02-14 @ 21:40:06
URL: http://wwwgokboet.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: