Tråkig

Just nu är jag oerhört tråkig.
Tränar med mungrejen,går ut med Otto,
lagar lite mat,varit på qigong,
men i övrigt är det händelselöst.
Skulle behöva lite energi.

Idag skulle vi gå över bäcken men där var det översvämning,
så vi fick vända om och gå samma väg tillbaka,
hur tråkigt som helst.
Jag försöker meditera lite och det hjälper stundtals.
Hur som helst har jag inte tränat någon linedance ännu,
men dagen är ju inte slut.

Igår gick det inget vidare med maten,
men det gör inget för jag har gått upp i vikt
så mina kläder sitter tajt.
Inte så bra.
Köpa nya kläder?
Nej det kostar för mycket.
Får försöka banta lite istället.
Det kan ju inte vara så svårt när det är jobbigt med maten.
Alltså det är svårt att få in den i munnen och ner
genom matstrupen.
Igår smakade middagen som sågspån.

Jag vill inte vara så här jäkla negativ.
Ge mig lite positiv energi tack.



Postat av: Gökboet

Jag tycker att du är jätteduktig på att ta dig för saker!

Positiv energi.... hoppsan va svårt!

Jag laddade min ryggsäck med kaffe och macka när jag tog en lite längre skogsrunda med jycken. Det var mysigt att sitta där i tystnaden och fika tillsammans med min 4-benta bästa kompis! Det är vad jag kan bjuda på.....

Kram!

2011-02-08 @ 18:28:11
URL: http://wwwgokboet.blogspot.com
Postat av: Anna

Positiv energi i mass-anfall kommer här;)) ja tycker i alla fall att du minsann försöker så gott man kan, mer går icke att begära!:-)

kram på sej lilla Mette!

2011-02-08 @ 18:42:40
URL: http://Gladmymlan. Blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: