För min egen skull

Idag vräker snön ner igen så denna vintern är långt ifrån över.

När jag tänker på ytterligare operationer så vill jag
bara göra sådana som kan vara till fördel för mig själv.
Jag skiter i vad andra tänker.
De får tänka vad de vill.

Jag skulle vilja ha en fungerande käke och få bort
muskulaturen och en del överskott på kinden och halsen.
Men som det känns idag vill jag absolut inte utsätta
mig för osäkra skitjobbiga operationer.
Jag känner att jag inte orkar med sådana och
speciellt om det bara är för syns skull.

Nu har jag ju till och med lärt mig att gå runt i baddräkt.
Visserligen bara i simhallen med en massa andra
människor som också har problem av något slag,
men för mig var det ett stort steg framåt.

Alltså inga flera maratonoperationer.
Vi får se vad käkkirurgen har att tillföra i ämnet i början på april.



Postat av: Malin

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-08 @ 11:12:24
URL: http://smsalåna.nu




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: