-15 grader

Huamej,ja i natt har vi haft det kallt.
Fast här inne var det 25 grader varmt när vi gick upp,
och då hade vi inte eldat inatt.
Isoleringen som vi gjorde i våras håller huset varmt,
så vi behöver inte använda så mycket ved.

Igår när jag skrev om hur duktig jag var på att träna så
glömde jag ju att jag försöker öva med mungrejen 
varje dag och att jag övar ungefär en halvtimme med gummiband,
nästan varje kväll.
Jag hoppar dock över söndag och torsdag kväll,
för då tycker jag att jag gjort tillräckligt med träning
genom linedancen eller vattengympan.
Att träna med gummiband måste jag göra
så inte artrosen i västerknät förvärras ,och att
högerknät som jag har en protes i håller sig i form.
Ja inte själva knäprotesen,men musklerna runt om.
Det är särskilt viktigt att träna benmuskulaturen
då man har artros.
Samtidigt passar jag på att träna magmusklerna
och ändan lite.
Muskler är bra att ha. 
De bär liksom upp det hela.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: