Oäkta

Som allt annat när det gäller mig tydligen.
Idag har jag varit på qigong,fast i cafeterian innan
fick jag veta av en annan deltagare att det vi går på
inte är ÄKTA qigong.
Det vi går på heter visst Air.
Fråga mig inte varför och vad skillnaden är för
det har jag ingen aning om eftersom jag aldrig gått
på den äkta qigongen,men skit samma,det vi går på
får heta vad det vill,för det är iallafall jätteskönt
och avkopplande.

Innan var jag på en riktig långpromenad med Otto.
Några plusgrader och ändå ingen sol.
Jag hörde fåglarna kvittra och så såg vi bägge två
en ivrig ekorre.
Det verkar som om våren är på gång.

Vi brukar ju samlas i cafeterian innan qigongen,
förlåt airen,nej så kan man ju inte skriva,så jag kommer
att fortsätta att kalla det qigong oavsett.
Råkade på Frida,det var så oväntat att träffa på
sin dotter där.
Det var fel person på fel plats liksom.
Jag tror att hon skulle på något möte kanske.

Vad tror ni hände när jag hämtade posten då?
Jo där låg bara lite reklam,fast vänta,
där kom postbilen och gissa?
Jo det där jäkla stora paketet kom tillbaka.
Den där telefon historien är rena rama följetongen.
Nu måste vi invänta en retursedel som vi skall klistra
på paketet innan vi kan skicka tillbaka skiten.
My god,jag blir så trött.



Postat av: Anna

Morr morr... Minns att jag fick nåt kanon(?)erbjudande om abbonnemang en gång, Dan innan vi skulle te Spanien på semester.. När vi kom hem låg ett brev om bekräftelse om byte, som jag inte alls tagit. Ringde telefonbolaget, o sa som det var.. Nähä den gubben gick inte ! Dessutom var det " beställt" för lång tid bak så inte ångerrätt skulle gälla.. Allt lögn förståss! Jag bråkade o var förbannad tillslut gav dom med sig att ångra köpet.

En vecka senare fick jag inte mindre än två räkningar! Ett från " gamla" teleoperatören, på tusen spänn för att jag avbrutit kontrakt i förtid" o ett från " nya" för att jag avbrutit DEt abbonemanget( som jag aldrig ens beställt!)

fick vackert betala båda! Oh så arg jag var....(

frustrerad! Idioter är dom där försäljarna... Kram på sej!

2011-01-31 @ 22:49:29
URL: http://Gladmymlan. Blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: