Redo

Igår kväll och en stund idag har jag tränat på den senaste
linedancen,cooler than me,så nu känner jag mig redo
för linedancen i morgon.
Gud vad nöjd jag är över mig själv.
Jag kunde ju bara inte åka ner till kursen i morgon utan
att kunna lite om dansen.
Det blir helt säkert mer givande när man tränat lite hemma.

Redan nu har vi lärt oss fyra danser,Linda,Mamma Maria,
Ghost train och så Cooler than me.
I morgon skall vi väl repetera dessa fyra danser samt
lära oss ytterligare en dans,så det gäller att ligga i
för att hinna med.
Det går tydligen att lära gamla kärringar nya saker,
till och med att dansa.

Under fredagen gick vi en promenad tillsammans,
maken vovven och jag.
Qvinny stod och väntade på oss borta hos Andreas.
Ja det verkade nästan så och som vanligt så fick vi
med oss henne på promenaden och vi fick anpassa
oss efter att ha en okopplad vovve.

Idag gick jag motsatt väg och eftersom det är helg så
fanns det väl människor hemma hos Qvinny och
förhoppningsvis så fick hon sin motion av husse och matte
eller småmattarna.

Otto och jag träffade en Rottis på kalhygget.
Hon var i löp,men det är ju okey eftersom Otto
är kastrerad



Postat av: Gökboet

Kul att du kämpar på med Linedancen! Här har vi dansat squaredance hela familjen, men det var

lääängese'n nu! Vansinnigt roligt var det! Och svårt!



KRAM!

2011-02-19 @ 19:56:33
URL: http://wwwgokboet.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: