Prova på

Idag har vi,tre generationer tjejer,varit och provat på linedance.
Det var en massa människor som valt att lägga en timme
denna söndag med att pröva på att dansa linedance.
Tre av alla dessa människor var Emelina,Frida och jag.
Aldrig hade jag väl trott att hela folkets hus i Älvängen
skulle fyllas av folk,men tji va jag bedrog mig.
Det var människor i alla åldrar,mest kvinnor förstås
Det var nog bara en 3-4 män som ville prova på.
Undrar varför det alltid är så?
Men det verkar vara kul så vi anmälde oss till
nybörjarkurs nu i vår.
Idag fick vi pröva på en dans som heter Linda.
Efteråt hade vi dansuppvisning för maken och hundarna.
Totte blev alldeles till sig i trasorna och trodde nog inte att
vi var riktigt kloka,men det är vi inte heller.
Totte ville leka,vi ville dansa och så blev det bara flams
och en massa gapskratt av alltihop.
Vi käkade middag tillsammans.
Inte såg det vackert ut,skoj hade vi iallafall.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: