Lugn dag

Idag har jag varit betydligt lugnare till humöret.
Bara några få utbrott på maken och ett litet
utbrott när jag sparkade tån i toadörren.
Annars har jag legat lågt.
Har en liten skitförkylning på gång så jag har faktiskt
tagit mig en liten tupplur mitt på dagen.
Sedan har jag försjunkit mig i Åke Edvardsons senaste
roman,"Svalorna flyger så högt att ingen längre kan se dem".
Jag är mycket förtjust i Åke Edvardssons sätt att skriva
och hans människoskildringar.
Hans karaktären får verkligen kött och blod.
Tidigare har han skrivit om kommissarie Winter,
men nu har han gått från deckare till roman.
Nu återgår jag till boken.



Postat av: Anna

Hur gick det med lilla tån då?(

nattakram på sej!

2011-01-26 @ 22:43:58
URL: http://Gladmymlan. Blogspot.com
Postat av: Svigesön

Svigemor,



Läs och må bra, ta det med ro...

Vi syns snart

2011-01-28 @ 21:35:06




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: