Dygnvill

Idag är det fredag,
men det känns som om det var en sketen måndag.
Jag blir helt snurrig i huvudet av dessa helgdagar
mitt i veckan.

Henrik kom och skottade i natt vid 1-tiden
och Otto vaknade och skällde som en idiot.

Det blev en strålande januaridag med sol
och ett par plusgrader faktiskt,så jag tog
med mig Otto i bilen då jag skulle ner till
Älvängen och handla mat.
Vi tog oss en promenad uppe i Maden och sedan
tog vi vägen inom Maggan i Färdsle och fikade.
Otto har aldrig varit där förut och han blev
livrädd för Maggans 5 Griffoner,men efter
ett tag gick den värsta rädslan över och jag
tror att han tyckte det var helt okey.

På facebooken fick jag tips om ett plåster
mot muntorrhet,men tyvärr finns det inte att
köpa här i Sverige ännu.
Får se om jag kan få tag på det ändå
för jag skulle bra gärna vilja testa det
och se om det kan hjälpa mig.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: