Tisdag 21 september

Olle har mest sovit idag.
Vet inte får att det var så jobbigt igår,
eller om det går väldigt snabbt utför.

Vid lunchtid så fick jag tjata en hel del
för att få med mig han ut,men när vi
väl kommit ut så gick det över förväntan.
Vi Henriks vill jag gå ner och över bäcken
och Kvarnabovägen hem,men se det ville
inte Olle.Han ville gå hem till Agnes och hälsa
vilket vi naturligtvis gjorde.
Det blev en promenad på cirka 2 kilometer.
När vi kom hem ville han inte äta,
men han åt senare på dagen.
Det får bli lite extra godis i maten,lite
flytande margarin och ett rått ägg.

Själv var jag nere på Vikadamm och
fick akupunktur.
Brev från FK igen.
Maken får ringa dem i morgon.
Att det aldrig blir klart någon gång.

Otto och jag har gått ytterligare en tur
idag men då lät vi Olle vara kvar hemma.
Han behöver inte så mycket motion längre.
Inte orkade han skälla på katten heller.
Det är ju inte så många månader
sedan han klättrade på takstolarna.
Fy sjutton vad mycket som händer på
ett halvår.

Idag har jag inte fotograferat något.
Jag försöker att ägna ungefär en timme
om dagen till självstudier
i Photoshop.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: