Regn o rusk

Idag fick vi ruskväder,
men det är ju inget som hindrar en hundägare.
Ut och gå och så himla farligt är det ju inte.
Olle var väl inte så himla överförtjust precis,
men Otto vill ju ut oavsett väderlek.

Sedan var jag iväg på akupunktur.
Så härligt.Jag blir tung i hela kroppen.
Tankarna som kommer och försvinner.
Inga djupare tankar.Bara skrapa lite på
ytan och tänka,nu kom den tanken.
Det var den och så försvann den.
Svårt att förklara hur det känns i kropp och själ
under akupuntur.
Jag har ett mantra som jag tänker på och försätter
mig i ett meditativt tillstånd.
Nu har jag hittat nyckeln till verktygslådan igen
och börjar kunna använda mig av mina verktyg igen.
De svarta tankarna är inte här längre.

Idag ringde jag till VC igen och fick
talat med en sjuksköterska.
Berättade om min situation och hon lovade ta tag i läkaren
angående intyget till FK och återkomma till mig.
Hon ringde bara en halvtimme efter.
Då hade hon haffat läkaren och kunde lämna besked.
Läkaren skulle skriva till FK på fredag
då han hade administrativ tid.
Kanske det händer något nu.
Hoppas,hoppas.



Postat av: kokoo

Joru, nog var det ruskväder i förmiddags allt! Regnet kom piskande vertikalt, iaf här hos oss. Men som du skrev: Jycken/jyckarna måste ju ut!

Jag håller tummarna för att kommunikationen mellan Läkaren & FK ska ska funka bra nu! Tänker på dig Mette....

2010-09-14 @ 20:55:45
URL: http://wwwgokboet.blogspot.com
Postat av: anna

jA det ä ju det jag sagt det är ren magi! akupunktur alltså inte regnväder:)))



jag har nu "permanenta" nålar i öronen under två veckor, och mår kanonens.....

ska kolla möjligheter med qigong via sjukhus i mörrn:) tack för länken!!!



natti o kramen!!!

2010-09-14 @ 23:32:37
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: