På G?

Har ännu vare sig fått något positivt besked från vare sig FK eller akassa,
men det känns ändå som om livet återvänt lite.
Livet känns ljusare,kanske mycket beroende på det underbara höstvädret,
men även för behandlingarna jag fått.
Förra torsdagen var jag ju på KBT och vi la upp lite strategier.
Fredag var jag hos fysioteraputen och på måndag var jag på gång med Qigong.
Långpromenad i ett underbart septemberväder med hög och klar luft.
Igår tisdag fick jag min första akupunkturdos och sedan senare på kvällen
fick vi ett oväntat besök av Emelina som kom körande med sin moppe.
Hon är så go den lilla. Vi käkade rotmos med fläsklägg,käkade kanelbullar,
hembakade naturligtvis,och snackade.
Morfar och dotterdotter var ute och meckade lite med EU-moppen.
Hundarna sprang runt och lekte,solen sken.
Kan livet bli så mycket bättre. 



Postat av: emelina. :)

ni är dom bästa som finns!

ja älskar er! (L)

2010-09-09 @ 22:33:26
URL: http://emelinnna.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: