Ny vecka/nya tag

Idag har det varit upphåll och lite roligare att vara ute.
Men Olle har fortfarande så ont i sin höger framtass,
fast jag stoppar i han mediciner hela tiden.
Varför ger det onda inte med sig?
Varför,varför?
Så här kan han inte ha det.
Jag och maken har ont av att se honom lida och
Otto saknar sin lekkamrat.
Han,Otto alltså,brukar reta Olle så att Olle jagar han.
Men inte nu inte.
Vad gäller Olle så får vi avvakta till onsdag och veterinärbesöket.
Nu har han haft ont och varit halt i över två veckor
så nu börjar det bli lång tid.
Inte bra alls.
Så här vill jag inte se min älskade hund.

I morgon skall jag till Sahlgrenska och röntga
matstrupen och svalget.
Efter det skall jag på Qigong.
Tisdag får jag ägna mig åt att söka en privatpraktiserande
psykiatriker,men jag skall också tala med
läkaren från vårdcentralen.
Få se hur han tänker om FK,s beslut,
om han har någon möjlighet att gå vidare.

Hela veckan har jag inbokad så jag blir nästan
helt förlamad när jag ser i almanackan.
Gäller att försöka ta en dag i taget,
annars finns det risk för att jag inte orkar göra något.



Postat av: anna

..ojoj goa Mette:(

mycket att grubbla på...vad gäller tassen så hör med dom, vetrinärerna alltså. svårt råda, hoppas att det blir bättre, men du vet gammalt läker inte lika fort som ungt. det som skulle ta en vecka för en unghund kanske tar en månad för en gammal?

uh riktigt känner att Herr ågren sitter och flåsar dej i nacken, hur kan han vara både hos dej OCH mej samtdigt?

dumma otäcka karl. vi får försöka klara en vecka till Mette lilla.

storkraam...

2010-09-26 @ 22:33:35
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com
Postat av: Gökboet

Det låter riktigt tungt hemma hos dig nu men du verkar trots allt klara av den här bekymmersamma tiden förvånansvärt bra! Du är nog en riktig fighter, anar jag i din blogg!

Håller tummarna som vanligt för att allt ska ordna sig till det bästa för både Olle och dig....

Håller om er varsamt.....

2010-09-27 @ 10:31:07
URL: http://wwwgokboet.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: