Helt rätt

Jag såg också en ängel på himlen igår kväll.
Meningen var att jag skulle fota en luftballong,
men den var borta innan jag hunnit ut med kameran.
Fast ängeln var bättre.
Min alldeles egen skyddsängel.

Idag har jag varit nere på Vikadamm och haft
ett långt samtal med en sjukgymnast eller
fysioterapeut som det heter nu där nere.

Det är bara skitjobbigt att dra den "gamla"
storyn over and over again,men vad gör man inte?
Jag vill ju inte vara här i det mörka depplandet.
Nu vill jag se ljuset igen och jag undrar
om det inte är så att jag kan se en liten
strimma av ljus,där längst bort i tunneln.
Det är DIT jag är på väg,ändamålen helga medlen.
Så jag drog min storyn.
Nu skall jag på gruppavslappning måndag.
Xigong,felstavat eller? och så avslappning efteråt.
Tisdag skall jag få akupunktur.
2 nålar,en i vardera axeln och en i whiskeypinnen?
Inte visste jag att jag hade en whiskypinne
i huvudet.
I det stora hela har det här varit en bra vecka,
med en massa att lägga till pluskontot.
Händelserikt och inspirerade och en massa
promenader i en härlig höstsol med hundarna.
Vad vore livet utan hundar?



Postat av: anna

ja det fiinns ljus i mörkrets tunnel..men man når det inte genom att rusa, bara genom att smyga. för tunneln är fylld av fällor och hemska filurer som lurar i mörkret redo att dra ner en.

så smyyg mette, så smyger jag med..se upp för fällor, tro bara på dej själv och dina inre styrkor, tro inte på någon annan. rätt som det är, är man ute ur tunneln! ljus! liv! lust att leva!

akupunktur....jag får ju i örona, och det är himmelskt.



o du,

livet vore piss utan våra älskade hundar:)

storkram!

2010-09-04 @ 01:09:05
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: