Besök fra Norge

Nu är maken i sitt esse för nu har han fått besök av sin tvillingsyster med sambo.
Nu steker han köttkaker så vi har fram till midsommar,tror jag.
Vi kan nu äta köttkaker och ha rårörda lingon till varje vecka.
Så somjag mår är jag väl inte världens bästa värdinna,
men det var å andra sidan flera år sedan.
Nu närjag inte kan prata och äta som vanligt folk,
så drar jag mig mest undan,men jag får överlåta
värdinnerollen på maken.Det är hans tur nu att ikläda sig rollen
som värd.Jag har minsann gjort mitt på den fronten genom
alla år. Om det är någon som tagit emot gäster från hela världen så är det jag.
Det skulle varit kul att veta hur många gäster vi haft det genom åren?
Många hundra är det helt säkert.



Postat av: Margareta

Go'kväll i stugan!

Jag har varit på ngr sammankomster under åren som gått,värdinnan med stort V har varit du!

Har alltid känt mig välkommen och omhändertagen,alltid något gott att äta o dricka + mkt trevligt sällskap!!

Tusen miljoner kramar!!!!

2010-09-10 @ 21:22:24
Postat av: Anonym

Vad är KÖTTKAKOR, har aldrig hört talats om dessa godsaker?

Skriv gärna ner receptet så att vi alla kan äta lika länge som ni.

Ha det så bra, du vet att det alltid kommer en morgondag och den är alltid ljusare

Kramar

2010-09-10 @ 21:47:17




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: