Trotsade vädret

Ännu en riktigt mörk och regnig dag går mot sitt slut.
Idag trotsade Otto och jag vädrets makter
och gick en långpromenad.
Qvinny har varit här också så man skulle tro att
Otto fått nog,men icke så.
Just nu ringer klockan i hans lilla huvud igen, så då är det
bara att ta på sig regnkläderna och gå ut.
Jag har ändå inget vettigt för mig och heller inget
speciellt att skriva om,så nu går vi ut och går
en liten tur. Vi passar samtidigt på att tända ljusen
på Olles grav.Sedan kan vi sitta inne och kolla
på ljusen som brinner så fint på graven.



Postat av: Margareta

Go'kväll!

Det känns väl skönt att tända ljuset för Olle.Så kände jag o Linda när vi begravt Cindy,känns som man är så nära då! Kram i höstmörkret!

2010-10-24 @ 19:39:25




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: