Mycket att göra

Har inte hunnit blogga något sedan i söndags.
Denna veckan har jag mycket att göra igen.
Igår var jag på qigongen och idag på
akupunktur och i morgon till ÖNH för sedvanlig
kontroll. Fredag skall jag på KBT.
Förutom dessa inplanerade besök så har Otto
och jag passat på att njuta av det härliga
och soliga höstvädret. Fast skogen passar vi oss
för några veckor nu då det ju är älgjakt.
Vi inte bli tagen för älg.
Annars så känns det ändå som om sorgen efter
Olle inte är fullt lika smärtsam som förra veckan.
Vet ju att vi gjorde rätt som lät honom somna in.
Tänker på honom nästan jämt men det gör
inte riktigt lika ont i bröstet.Fast det hade ju
kunnat komma vid ett tillfälle då jag inte
redan hade så jobbigt med mig själv,
men en olycka kommer ju sällan ensam
som talesättet säger.



Postat av: Gökboet

Usch ja, du har då fullt upp. Hoppas du tycker att dina olika behandlingar har god effekt!

Och du, där sa du nåt om skogen och älgjakt. Tack för påminnelsen och mys med din Otto så mycket du kan.

KRAM

2010-10-12 @ 22:11:21
URL: http://wwwgokboet.blogspot.com
Postat av: anna

skönt att ha lite att göra med, skingrar tankarna lite ju!

håller mej med undan skogen fast jag vet inte ens om älgjakten börjat än här? eller är det samma i hela landet?!:) så möe vet jag...



ha en bra onsdag, STORKRAM!

2010-10-13 @ 07:26:06
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skogen är härlig. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-13 @ 17:07:57
URL: http://tvminnen.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: