Mekar

Håller på att meka med min kamera då jag är missnöjd med skärpan.
Får bara inte till det och då blir jag lite putt,men skam den som ger sig.
Idag har Otto och jag varit ute på en härlig långpromenad
och Otto har fått leka med såväl Agnes som Qvinny,
så han är nöjd.
Ja det är ju jag också,det är ju inte hela världen med kameraskärpan,
bara lite småirriterande.
Nu lägger jag på ett kol med träning med mojängen.
Bara jag fått in en rutin i den träningen så skall det också gå
och förhoppningsvis ge resultat över tid.



Postat av: Rytterlign

Ja men visst kan man bli tokig på sånt... det är en massa små tekniska detaljer... jag har hållit på med min mobil idag för att få in en ljudbok och få det att fungera...tog ett tag...hihi

2010-10-30 @ 18:10:43
URL: http://www.rytterling.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: