10-10-10

Idag blir det att slappa efter festandet igår.
Men på festen var förutom hela Partillefamiljen
på 6 personer,samtliga i Lödösefamiljen 4 personer och Totte,
2 av mina bröder samt svägerskan och så vi 3 från
skogen.
Det var mycket folk och en ljudnivå som inte vi är vana vid,
speciellt inte Otto som blev oerhört stressad.
Barnen var väldigt lugna och hördes knappt,
men de vuxna hördes desto mer.
Det var väl inte så bra att han med sig honom,
men vi ville inte lämna honom ensam då vi inte
riktigt visste hur länge vi skulle  stanna.
Nu blev det inte så många timmar så med facit i
hand skulle han haft det bättre hemma.
Jag blev också lite stressad över att se att Otto
var stressad.Vi från skogarna är inte vana med så
många människor samtidigt.


Två coola killar.

Lucas hjälper Cajsa-Stina med nya dockan.
De är så goa de stora killarna.
Väldigt omhändertagande med sina småsystrar.

Och de här två minsta är så fina mot varandra.
Stor syskonkärlek där.

Kusinerna myser i soffan.

Mer mys.



Postat av: anna

oh fina bilder:)! jag är lika "larvig"med mina vovvar...Nicke vill gäärna följa med på kalas, men han blir som ett gnälligt barn efter ca en halvtimme, oavsett om det är två personer vi fikar hos, eller tio...så vill Nicke hem. så det så. sätter sig på rumpan o viftar me frambenen o gnäller o lägger sig vid dörren eller hämtar en av nåns skor.

borta bra men hemma bäst.

nu blir det inte så ofta vi / jag är iväg, eller länge och då brukar han få stanna hemma istället.

hoppas veckan blir fin!

kram på dej!

2010-10-11 @ 06:56:51
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: