Veckan som gått

Den här veckan har jag haft ont i munnen och massa ångest.
Ångrar oxå stundtals att jag dragit igång detta stora projekt
med munnen,fast det är så dags nu när det inte finns någon
återvändo.

Måndag,tisdag onsdag var det full rulle med byggprojektet.
Byggarna har annat arbete på torsdag fredag så då är det
inget bankande här.
Det var nog bra att det var lugnt på torsdagen då Totte var här.
Han är ju lite känslig lille Totte.

Torsdagkväll var det bildbehandlingskurs.Det är så himla kul
att tiden bara flyger iväg och jag vill bara ha mer och absolut
inte gå hem klockan 21.
Skulle gärna vilja vara kvar i flera timmar till.

Fredag,igår alltså,var jag iväg till Östra sjukhuset.
Årlig tandläkarundersökning samt hygienistbehandling
när jag ändå var där. Fy sjutton va ont det gjorde efter
och fortfarande gör.
Nu är jag mest tyst och äter flytande ett tag igen.
Efter tandläkarbesöket var jag och hälsade på mina underbara barnbarn i Partille.
Det var jobbigt att komma därifrån för Elvira ville inte att jag skulle åka hem.
Hon ville att jag skulle sova över.
Den lilla goa CajsaStina,som till början med var lite blyg,
började precis närma sig mig då jag skulle åka hem.
Om jag inte haft så ont skulle jag stannat längre,
men så är det ju maken och hundarna som väntar hemma.

Ingen hundkurs denna veckan.
Nästa vecka börjar med besök på Mölndals sjukhus på
måndag och på tisdag är det tre timmar skitjobbig behandling
på Odentologen.
Försöker att inte tänka på det i förtid. Får ta det då när det
är tisdag.

Idag lördag skiner solen och då skall vi ta med oss hundarna och
går ut i solen.


Postat av: Anonym

Du har det jättejobbigt nu men jag hoppas att det blir bättre snart och att du får resultat av allt det onda!

Jag tycker synd om dig men jag vet samtidigt att du är en kämpe!!!!!!!

Håll ut.

Kram Marita

2010-03-06 @ 23:04:17




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: