Tre nya fönster

Idag har vi fått nya fräscha fönster i tre rum.
Lilla toaletten,vårt sovrum och i köket.
Hela huset är nu färdigisolerat och pappat
så det är helt svart,så just nu bor vi i det lilla
svarta huset vid det stora berget.

Imorgon skall de återkomma och sätta in de sista
4 fönstren i vardagsrummet,så sticker de iväg på 
lite andra arbeten i avvaktan på att vi målat en massa
panel som skall sitta utanpå pappen.
Där har vi att göra vill jag lova.
När altandörren kommer så återkommer de glada
byggjobbarna.
Nu är snart det mesta stöket gjort inomhus.

Imorgon sticker jag iväg tidigt till Göteborg
och Odontologen.












Den "Glade snickaren".






Fick blommor av maken idag.
 


Postat av: anna

åh nya fönster så trevligt! hade jag gääärna velat ha..tövärr, var vi snåla/ insåg inte vilket enormt arbete det var...så vi köpte nya energiglasrutor till våra fönster, och sen har vi plockat ner fönster för fönster, skrapat dän färg och kitt, oljat in, satt i nya rutor och sen grundmålat o sen målat o sen satt tebaka....fan vilket jobb säger jag!



Idag ska jag tänka på dej o hålla tummarna att odontologbesöket blir bra och smärt-fritt i möjligaste mån!

kram kram på dej !!!

2010-04-01 @ 06:59:35
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: