Smärtgräns

Nu är min smärtgräns nådd och jag är trött på att vara dåsig och trött av värktabletter.
Visst jag var på hundkurs igår,men smärtan tar mycket kraft.
Fast det var kul på kursen och samtliga 5 ekipage var på plats.
Otto är så uppmärksam på mig och det är en njutning att arbeta med honom.
Vi tränade bland annat 101 saker att göra med en burk och klicker.
Det var en övning som Otto gillar.

När jag har så här ont så blir det inte mycket skrivande,
men så kommer det ju inte att vara i all framtid.
Jag läser om mindfulness och jobbar lite med photoshop,
så helt låter jag inte smärtan ta över mitt liv,
men visst undrar jag över vad jag gett mig in på och om det
inte skulle varit bätte om jag skitit i att vara så fokuserad
på att kunna tugga min mat.
Så som käkarna är så är det väl ganska ovisst om det kommer att funka.
Näe inga sådana negativa tankar,tänk positivt.
Det kommer att gå.
Du kommer att klara detta.
Allt kommer att vara värt det.
Kämpa,kämpa.


Postat av: anna

...du tar orden ur min mun: kämpa kämpa! det KOMMER vara värt det...du SKA sätta tänderna i en stor fet grillbit snart! då kommer smärtan vara värt det...

( men jag lider verkligen med dej))) kram kram!

2010-03-14 @ 19:12:26
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com
Postat av: Anonym

du KÄMPAR verkligen hårt! Jag tycker att du är en otroligt stark kämpe. Det är klart att det kommer att vara värt allt det onda du går igenom nu, när du snart kommer att kunna välja och vraka bland all mat som finns.

Kram Marita

2010-03-15 @ 07:56:42




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: