Peppar Peppar

Jag är smärtfri efter 2½ vecka med pain dygnet runt
 och det helt utan tabletter.
Skrev jag att jag fått ett nytt mellannamn.
Komplikation.
Mettemariette Komplikation Nökleby,that`s me.
Tjusigt va?
Nu kan jag börja öva med det där konstiga redskapet
i munnen.
Snygg färg har det iaf.

Min mun känns ju inte som en vanlig mun men smärtfri
och det är huvudsaken.

Idag skall vi på 13 årskalas i Partille.
Ja inte kalas bara en kopp kaffe.
För tillfället orkar jag inte vara så social att jag åker
på större tillställningar.




Bäbisen är trött.



Postat av: anna

oj det där ser ut som en sån man har i munnen på hästar när man raspar deras tänder:)



gör den ont att ha i?

låter det idiotiskt om jag säger att det du gått igenom, har bidragit till att min tandläkarskräck blivit mindre!

jag har tänkt på dej, när jag låg där i tandläkarstolen...

att du kämpat så tappert...då ska jag minsann det med!

så tack för att du finns!!

2010-03-26 @ 22:01:05
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: