Logoped och Photoshop

Spännande men jobbigt besök på Mölndals sjukhus.
Jag fick tillsammans med ett specialteam gå igenom
en massa mallar och visa hur min mimik i ansiktet
fungerar,samt en massa frågor efter ett frågeformulär,
förutom det jag fått hemskickat och hade med mig ifyllt.
Sedan var det avtryck för en speciell grej som jag skall
öva med två gånger dagligen.
Jag fick lova att jag verkligen är motiverad och vill träna
vilket jag gjorde.
Jag är ju bra på att träna så det gäller bara att få in en rutin.
Besöket tog bara 1½ timme så det var överkomligt.

Sen stack jag iväg hem till datorn.
Nu jäklar skulle jag få in Adobe Photoshop i laptopen.
Läraren på ABF kursen försökte hjälpa mig i torsdags,
fast han lyckades inte han heller.Han gav mig ett tips
att ringa supporten på Adobe,vilket jag gjorde.
Där blev jag hjälpt till en sida som hade lite förslag på
olika lösningar.
Efter mycket om och men fick jag avinstallerat test exemplaret
och installerat Photoshop.
Men jag fick lägga in ett nytt användarkonto för att lyckas.
Bara det att då försvann det gamla användarkontot helt
bara så.
Vilken tur att jag lagt över samtliga kort och dokument på
extern hårddisk så sent som igår.

En fördel med att jag hållit mig sysselsatt upp över öronen
är att jag inte haft någon ångest eller särskilt många tankar
på morgondagen.
Byggjobbarna kom i morse så bygget går framåt.
Måste ut och fota så ni får se hur det går.

Nu jäklar skall här övas på bildbehandling.
Tack o hej leverpastej.


Postat av: anna

åh! jag vill med ha photoshop...men det köstar väl massa förståssens:)

du lät gladare idag! härligt!

ha en bra tisdag!!! storkram te dej!

2010-03-09 @ 06:40:28
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skönt att det känns bättre!!!!!!!!!!!:)

2010-03-09 @ 13:53:01




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: