Inte bara min

Ångesten river i mig som en storm en vinternatt.
Nattens bedrägliga lugn möter morgonen.
Barbacka ritt i min kropp.
Sägs var ofarlig,men hur kan en storm vara ofarlig.
Sliter och drar i mig.
Drar från alla håll och jag försöker hålla emot.
Sliter mot Ångesten som inte visar några tecken på
att mojna.
Fängslande ångest  isolerar mina tankar och vilja.
Vad vill du med mig?
Vill vara fri.
Fri från dig,du hatade ångest.
Försöker med att andras i fyrkant.
Bryta fängslerna genom aktivering.
Fungerar ett tag och kroppen får ro.
Vill inte ha dig ångest.
Förgörande,förstörande,paralyserande ångest,
försvinn ur min och andras kroppar.


Postat av: anna

...stopp och belägg:)



det är just vad Herr Ågren vill. att du ska våndas, hata, avsky honom...

hemligheten att få Herr Ågren att springa sin väg med svansen mellan benen, ligger i att acceptera honom...

du vet, som ett litet tjurigt barn, han pockar på uppmärksamhet, genom att uppföra sig så illa han bara kan..

Men,

om du inte tillåter honom att få den makten över dej, och istället säger Visst lille söte Herr Ågren, sitt du DÄR och glo, - mej, gör det INTE NÅT!



så kommer han lomma iväg fortare än kvickast, för är det nåt han är allergisk emot så är det folk som inte bryr sig om honom!



förneka honom inte, hata honom inte. säg bara till honom att stanna hur länge han vill....så kommer det bara ta en dag eller nåt så är han väck!

jag lovar. jag känner honom vid det här laget....



stora stora bamse-kramen te dej vännen!

2010-03-05 @ 13:58:48
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: