Bara över natten

Konstigt,hur konstigt som helst.
Helt plötsligt idag hade mitt hår blivit 1 meter
för långt,
bara så över natten ungefär.
Det var omöjligt att redan ut efter tvätt.
Hur sjutton kunde det bli så och så plötsligt.

Fick tid hos frissan som klippte av 20 cm.
Att det blivit 1 meter för långt var en lätt överdrift.
Det kändes nog bara så.
Så nu är jag nästan korthårig.
Näe det var heller inte sant för jag kan fortfarande
sätta upp det om jag så önskar.

Så återkom snickarna och började banka och greja.
Synd bara att det tar sån tid och att det blir så
himla rörigt överallt inomhus också.
Den här röran får jag bara leva med.

Så här ju nästan all snö försvunnit,så hundarna
blir så där härligt skitiga när de är ute.

Oj vad gnällig jag var idag då.
Har fått en släng av den där magsjukan.
Inte så att jag spyr som maken,bara
andra vägen för mig,men det räcker. 


Postat av: anna

uh ja det känner jag igen...plötsligt har bara håret vuxit o baske mej om det inte är när man sover:)



magsjuka är ingen höjdare precis...

men hur är det med munnen nu då? bättre? lite:)?

kram på dej!!

2010-03-30 @ 06:51:51
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: