Årets första

Här kommer en liten bild på årets första Tussilago.
Den hittade maken igår den 30/3.
Det är lite lur med bilden för det var bara 1 blomma,
men jag har klonat med Photoshop så du ser kanske
2 Tussilago.
Man kan luras mycket med Photoshop,bara man vet hur man skall
göra,vilket jag inte kan så mycket av just nu,
men jag lär mig ju alltid något.

Jag bor på en byggarbetsplats,vilket innebär att det
är rörigt ÖVERALLT.
Dessutom har jag hört att nu skall dom visst inte
komma tillbaka på flera veckor utan att det
är färdigt.
Det beror visst en hel del på den där jäkla altandörren
som inte kommer förrän om 6-7 veckor.




Postat av: Anonym

Ett sådant underbart vårtecken! Jag har inte sett några ännu men jag vet att det snart kommer att "poppa" upp överallt på våra dikesrenar.

En Glad Påsk till er alla fyra.

Kram Marita

2010-03-31 @ 19:12:31
Postat av: partillegänget

Åh så härligt att se, jag och tjejerna gick hem från förskolan och letade på alla tänkbara ställen efter tussilago men vi hittade tyvärr inte trots mycket sökande i alla dikesrenar av Elvira.

kram från oss alla

2010-03-31 @ 22:38:50




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: