8 veckors leveranstid

Nu får vi vänta 8 veckor på att den nya altandörren kommer,
detta då det är specialmått och måste byggas därefter.
Vi fick ett annat alternativ om en standarddörr som vi kunde
få redan nästa vecka men det alternativet var ointressant
för oss. Då är det bättre att invänta den dörr vi vill ha.

Idag har jag varit hos tandläkaren igen.
Tandläkaren kunde konstatera att tungan verkar vara
på bättringsvägen,men han vågade inte arbeta på
område som skulle kunna påverka läkningen i negativ riktning,
så han gick på att på andra tänder.1½ timmes behandling,
som var jobbig och smärtsam,men inte jämförelsevis så jobbig
och smärtsam som den senaste.

Efter åkte jag hem och fixade lite hemma,käkade och gick ut
med hundarna i ett strålande väder med 16 härliga plusgrader och sol.
Sedan fick jag en behövlig vila på soffan.
Maken har oxå varit hos läkare idag och jag var först hemma.

Jag har oxå varit iväg på min bildbehandlingskurs och tänk
vad mycket lättare allt är när man inte har så jäkla ont.
Nu har jag nästan bara sveda kvar på tungan,
fast det kan jag leva med.
Så idag har lag faktiskt kunnat njuta av utbildningen igen
och till och med lärt mig en massa nytt.
Gött mos som vi säger här nere i Göteborgs trakten.
Så nu är jag nästan på banan igen.



Postat av: anna

oj åtta veckor! själv letar jag altandörr, men då på blocket nån begagnad typ dubbeldörr:)) sen får vi försöka passa in den så gott det går:))



du o jag är ju nästan tandvårds-vänner nu, jag låg ju istolen i en o en halv timme igår, men okej för mej inte smärtsamt trots rotfyllning...



vi kommer ha hollywoodleenden en dag kära mette!



kram kram på dej goa du!!

2010-03-26 @ 08:22:50




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: