Stormöte

Usch idag skall jag gå på stormöte på kommunen.
Jag får ju med mig en representant från facket,
men jag har aldrig träffat henne. Hon arbetar med
just sådana frågor regionalt här i SSR Väst,så hon vet
nog vad hon talar om.
Med från kommunen är personalchefen,chefen för vård/omsorg,
samt en tjänsteman från personalkontoret och så lilla jag.
Jag känner det just så,LILLA JAG.Gillar inte att vistas
bland alla höjdare.
Det har jag aldrig gjort.
Det har väl med min arbetarbakgrund att göra.
Minns så väl när jag städade på GP och chefen arbetade över.
Då fick man städa allt för att sedan invänta att chefen arbetat
klart innan man kunde ta hans rum.

Om jag orkar så skall jag skriva  senare idag
och berätta hur det gick på mötet.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: