Nu är det nog

Näe,fy fan säger jag bara.
Körde in maken till sjukan.
Det hade börjat snöa redan innan och vägarna var
var helt förfärliga hem.
Snöande och dålig sikt.
Ok,jag kom mig väl hem.
Men när jag kommit inomhus märkte jag
att det fattades ström igen på en fas.
Shit,shit,dubbelshit.
Kollat propparna ser ingen som är trasig.
Som vanligt så finns det ingen ström till
vattenpumpen.
Jag blir Sååååååå Tröööööööött.
Inte kan jag ringa maken på sjukhuset och fråga
råd heller.
Han har väl nog med sitt i morgon.
Upptäckte att vi inte har någon ström till
växthuset så där kommer det att frysa inatt.
Jävla,jävla skit.


Postat av: Anonym

men gumman då! hoppas du får vovvarna till att värma dej! lider med dej! värmande styrkekram te dej!!!!

2010-01-31 @ 21:48:41
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: