Mysigt

Jag är uppe före tuppen jag.
Just nu har jag en period då jag inte behöver mer än 6 timmars sömn.
Somnar strax efter 24 och vaknar klockan 6 och kan inte somna om.
Jag går upp och kokar kaffe och tänder doftljus och sätter mig och myser.
Laptopen i knät eller en bok.
Det är dagens bästa stund innan alla vaknar och dagen tar vid.
Det är så stilla och lugnt och alldeles kolsvart ute.

Jag börjar bli lite småfet nu då jag gått upp i vikt.
När jag vägde som minst vägde jag inte mer än 47 kilo.
Nu väger jag 54 kilo.
Bra att ha lite att ta av om det skulle bli dåliga tider. 

Inatt har det snöat 5-7 cm. 
Det är skitbra för då är det inte så halt ute.
Den värsta kylan har lagt sig.
Nu är det precis lagom cirka -5 grader.


Postat av: gladmymlan

haha små fet:))) lägg på trettio kilo på det så får du se vad småfet är:)))

eller förresten då tar vi bort "små"framför med.)



lite kilo gör nog dej gott mette! man vet aldrig när det blir bistra tider.) ( så får jag tänka)

kramen på sej!!!

2010-01-03 @ 20:25:36
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com
Postat av: gladmymlan

haha små fet:))) lägg på trettio kilo på det så får du se vad småfet är:)))

eller förresten då tar vi bort "små"framför med.)



lite kilo gör nog dej gott mette! man vet aldrig när det blir bistra tider.) ( så får jag tänka)

kramen på sej!!!

2010-01-03 @ 20:26:12
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: