Jaha...........

Är det inte det ena så är det de andra.
Precis när maken skulle grädda våfflor och jag skulle gå kvällspromenaden igår så försvann strömmen,partiellt.
Alltså hur konstigt som helst. En del av huset blev mörkt.
Tvättmaskinen,diskmaskinen,varmvattenberedare och vattenpumpen borta.
Typiskt att sådant händer på helgen då man inte kan få tag i en elektriker.
Jag provade med att kolla samtliga proppar,men där fanns ingen trasig sådan.
Fast jag har en misstanke om att det är en mus som bitit av en elledning och sådant kan jag ju inte fixa själv.
I morgon blir det till att ringa till en elfirma så de skickar hit en elektriker.
Vatten har jag varit och hämtat vid Dalakällan.
Den fryser aldrig oavsett hur kallt det blir ute och det är ju bra.
Duscha kan man ju åka upp till Frida och göra och mat kan vi ju laga på
vedkaminen.


Postat av: anna

uh det värsta var nog inte elen...för mej var det värsta att det inte blidde VÅFFLOR:))) huga vad tufft!!



nä, men den där dalakällan lät mysig? kan du inte ta bild på den du som är så bra p åatt ta bilder? kram på dej o vovvarna!!!

2010-01-10 @ 22:01:32
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: