Högvinst

Märkligt vad mycket som händer på två dagar.
Berg o dalbana,fast jag gillar ju när det rör på sig.
Man hisnar nästan.

Igår drog jag en högvist på JK.
Jag blev utskriven och behöver aldrig mer åka dit.
Det blev tack och avskeds föreställning med många goa kramar,
från läkaren,sköterskan och övrig personal som jag
har haft kontakt med i 4 år.
Jag blev så lycklig,nästan rusig

Efter besöket på JK gick jag in på plastikkirurg mottagningen.
Jag skulle ju ha fått en operation under hösten 09.
Koordinatorn kunde inte ge annat besked än att det är läkaren
själv som bestämmer vem och när han vill operera.

Så nu är det en läkarkontakt mindre. Jag har kvar kontakten
med ÖNH och Käkkirurgen ytterligare minst 1 år.
När det gäller Plastiken,
så vet jag inte när man kan räkna det som färdigbehandlat.

Fick även veta,att om och när jag får kramp i halsen,
så skall jag åka in till Sahlgrenska om det varar över 12 timmar.
En ÖNH-läkare måste kika i halsen innan jag kan få en där
suppen som gör så att krampen släpper.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: