Hmmmmmmm

Som sagt.
Jag hade ju en heldag i Göteborg igår.
Först fick jag tänderna rengjorda på Östra sjukhuset.
Sedan skulle jag till Sahlgrenska,
men eftersom jag hade en lucka emellan så passade jag
på att besöka Rusta,IKEA och klädkällaren.
Behövde lite mer värmeljus och batterierer och varma
sockar.
Jag hade sånt jäkla flyt med tiderna.
Kom precis lagom till varje besök.
Behövde inte vänta någonstans,men det började inte lika bra.
Upptäckte ju att bensinlampan börjat blinka.
O no!!!!!!!!
Minus 10 grader och soppatorsk.
Nej,nej,måste tanka.
Första tappstationen ville inte ha mitt bensinkort.
Inte andra heller men där var det ma´nuellt så där kunde jag ju
betala i affären.
Thank you God for lanthandeln i Alvhem.
Okey.
Sedan skulle jag ha pengar.
Minuten stäng.
Skit,skit.
Men på bankomaten hade jag större tur.
Alltså jag blev en aning stressad kan jag säga,
men så kom jag iväg.
At last.
Det är så kul nuförtiden att gå till doktorn.
De bara LER när de ser mig.
Ler med hela ansiktet.
Så jäkla underbart.
Men,men,nu vet jag.
Ja fast det har ju ju vetat ett tag.
DOM VILL JU INTE SKÄRA I MIG MER.
Dom blir livrädda när frågan kommer upp.
Mig och skapell.
NO,NO.
Dom bara skakar på huvudena.
Men jag ger inte upp.
Jag tjatar vidare om fler operatioen


Postat av: gladmymlan

hoppas du hittar nån läkare som förstår dej...men visst det måste vara svårt att våga sig på det när det har varit som för dej...samtidigt måste du ju kunna få ställa krav att få en bättre livskvalitet med? din sjukdom är ju så svår att förstå sig på vad du gått igenom, det verkar så sällsynt...får man fråga hur dt går för din kära make? har han opererats än? stor kram till dej!!!

2010-01-26 @ 17:01:18
URL: http://gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: