God fortsättning

Olle hade en fin nyårsafton,tack o lov.
Otto reagerar inte alls på smällandet.
Han ville gå ut 10 minuter i 12 men det fick han inte för mig.
Den rädda hunden,så orädd för smällandet.
I övrigt är han ju rädd för det mesta.
Ja rädd är väl inte ordet,men osäker är kanske ett bättre ord.
Jag fattar nada.

I Finland har det hänt en ny tragedi.
6 döda.
Undrar varför man inte blir förvånad länge.
Det händer mycket sånt i Finland.
Hur är det med vapenlagarna i Finland egentligen?


Postat av: gladmymlan

vad bra att det gick bra med smällarna...ja vad säger man om finland...det är ju depprimerande land ( och jaghar tillåtelse att säga så för jag är ju halvfinne)

det är ju ett hårt släkte, i alla fall dom jag träffat, många har det nog inte så bra, fastän det är ett "iland" och ja. vet inte vad man ska säga egentligen. vi är nog lyckligt lottade i sverige med dom stränga vapenlagar vi har...men vi hade ju galningen som sköt i stockholm för några år sen, vad hette han flink?

det är ett konstigt betteende i alla fall att göra på det sättet... ta andras liv o sen sitt eget...



kram på dej!

2010-01-01 @ 12:14:57
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: