E jag normal eller?

En människa som jag som gått igenom så många smärtsamma,
otroligt jobbiga operationer,
så många att jag tappat räkningen och ändå vill ha fler operationer.
Är det normalt eller?
Fast jag vill ju bara se så pass normal ut att inte andra stirrar på mig,
eller vänder mig ryggen till bara för att de inte orka se.
Och så vill jag kunna tugga min mat och svälja den.
Bara det,inget mer,men går det inte så får jag väl leva med det.
Har inget annat val.
Kanske stamcellsoperation kan bli aktuellt om X antal  år.
Tiden får utvisa.


Postat av: gladmymlan

klart du är mer än normal vännen !:)



jag kan inte i min vildaste fantasi föreställa mej hur det känns när folk glor eller hemska tanke vänder ryggen till ( hur är man funtad då)!



men nånstans så är ju ditt utseende ett bevis på att man kan övervinna cancern, ja, som ett "diplom" eller en vinst, hur man än ser det, så "hahaha där fick han! dum-cancern" lyser ju var du än går:!



du ska egentligen bära ditt utseende med glädje, vänder folk ryggen så ge dom en spark i baken:!



att inte kunna svälja normalt låter fruktansvärt...jag tycker dom är lite skyldiga till att åtminstone fortsätta försöka, så länge du känner att du orkar ta en operation till! det är ju inte nåt dom kan backa på, så länge du själv är okej med det hela? eller kan det bli värre? kan ytterligare en operation göra att du får ÄNNU svårare att svälja? varför tvekar dom?

stå på dej! sstorkram på dej! tänker på dej!

2010-01-27 @ 13:29:04
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: