Blodsmak

Idag är det torsdag och då hade jag tre hundar att gå ut med.
Därför valde jag att gå upp för kalhygget,
för då visste jag att jag kunde ha allla tre lösa,
trots att jag visste att ingen gått där tidigare.
Så jag trodde att jag förberett mig bra för något som jag visste
skulle bli jobbigt,men att det skulle bli såååååå jobbigt kunde jag
väl aldrig förställa mig.
När jag gått halvvägs var jag så trött att jag kunde känna blodsmak
i munnen och jag tyckte att det doftade hägg.
Jag blev riktigt orolig,
så jag fick helt sonika sätta mig ner i snön för att  vila lite.
Hundarna tyckte oxå att det var jobbigt för de joinade mig.
När jag väl kom ner på vägen gick det så lätt så benen
gick av sig själva.
Det ligger så mycket snö så det räcker hundarna upp
till magen.
Puh imorgon skall jag inte gå där iallafall.
Maken tillbringade hela dagen på Kungälvs sjukhus.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: