Tog skruv

Det tog nog skruv det där som jag sa till maken igår,
att han måste upp och gå om han vill bli utskriven,
för idag har han till och med varit utanför avdelningen.
Så nu kommer han nog snart hem igen,
men han får ju inte lyfta något på 6-8 veckor.
Det gör ju inget,han har ju supermormor/farmor
här.Han behöver inte göra ett skit.

Igår gick en propp igen,men nu har jag garderat
mig med en mätare som jag inhandlade på Claes Olsson
för 75 kronor,så det var avhjälpt på nolltid.

Otto mår bra.
Marita var här idag och hjälpte mig att
byta bandage. Otto var duktigare än jag någonsin trott.
Nu kan jag göra det ensam i morgon.

Idag har jag varit hemma.Frida och Emelina åkte upp
till maken på sjukhuset.
Nu skall jag ut och hämta in ved.
Sedan skall jag åka ner och hämta en pizza.
Gött mos.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: