Mera snö

Nu har det kommit över 30 cm snö sedan maken blev inlagd på sjukhus i söndags.
Från igår har det kommit över 20 cm så det gäller att skotta varje dag.
Igår var jag hos fysioterapeuten i Älvängen,
men hon kunde inte göra  något som jag inte gör själv redan.
Finns inga mirakel.Jag får träna på själv.

Frida och jag var och hälsade på maken på sjukhuset igår.
Frida körde från Älvängen.
Det är inget kul i trafiken just nu.
Lovade att åka till maken även idag,
fast jag får nog hålla mig på hemmaplan idag.

Angående maken så har han inte haft det lätt de senaste dygnen.
Illamående efter operationen och värk.
Sedan åkte den där jäkla katetern ut,
så nu har dom satt
fast den provisoriskt???????
Sedan hade han lite feber igår kväll,
men det är ju inte ovanligt efter en operation.
Idag hade han lyckats får i sig lite frukost
och han fick behålla den oxå.

Och ja,höll på att glömma.
Jag har fått en tid i mars till Mölndals sjukhus,
till det där teamet med logoped och tandläkare.
Det ser jag fram emot.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: