Måndag 15 feb 2010

En lugn dag med lagom mycket aktiviteter.
Idag fick jag skrivit överklagan till Länsrätten.
Överklagandet skall skickas till FK speciella enhet
för överklagande i Jönköping.
Det gäller att lägga myndigheterna så långt från brukarna som möjligt.
Man skall aldrig kunna se tjänstmännen bakom besluten.

Sedan var jag som vanligt ute med hundarna och grejade lite hemma
med mat och omvårdad om maken som inte mår så bra.
Nu har den stackarn fått del av min förkylning.
Det behövde han ju inte ha just nu,så han har mest legat till sängs.

I morgon skall vi på återbesök på Kungälvs sjukhus klockan 9.
Torsdag veterinären med Otto.
Fredag skall jag på återbesök på ÖNH på Sahlgrenska.
Lördag börjar hundträningen för våren.
Så har jag anmält mig och kommit med på en utbildning i
bildbehandling.
Kursen börjar den 25 februari.
Det är alltid lika kul att påbörja kurser på vårterminen.
Att ha lite projekt på gång.
Så skall ju hela huset tilläggsisoleras och få nu panel och nya fönster.
Henrik kommer snart och påbörjar bygget.
Fönstren kommer  om 5 veckor.
Spännande vår går vi till möte.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: