Inget schema

Jag var visst inte så bra på att schemalägga mina dagar.
Improviserar  mest.

Idag var vi på Kungälvs sjukhus maken och jag.
Alla dom där clipsen togs bort.
Jag räknade till 21 stycken.
Sedan togs katetern bort och maken skulle visa att han kunde kissa på egen hand.
Vi gick till cafeterian och jag köpte mig kaffe och maken vatten på flaska.
Man kunde ju sitta på mottagningen där de bjöd på saft och vatten.
Vi hann även med en tur på apoteket och inhandlade
mer medikamenter mot förkylningen som jag lyckades
smitta ner maken med.
Den stackarn är ju extra mottaglig nyopererad som han är.

Hem med matvarorna och på med skyddsko på Otto och ut med hundarna.
Vi träffade Bobbo och hans matte. Bobbo är ju bara en valp,men Olle
är inte så glad i honom så han fick vara i koppel medans Otto och
Bobbo lekte en stund.

Ja det var min tisdag det.
Hur var din?


Postat av: anna

hoho den där improvisationen känner jag igen:)))



jag har: vaknat. åkt till hästen med hunden:)

åkt hem, bytt om, tagit akupunktur:)

åkt hem, kört sambo te jobb, handlat. lagat mat, målat hall målat hall o målat hall....ja druckit kaffe med svägerskan me:)

nu: måla lite till....SEN baka semlor (eller heter det göra? jag har köpt bullar men ska åtminstone lägga i mandelmassa o grädde själver:)



kaffe skål på dej!!!

2010-02-16 @ 18:17:24
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: