Hopp om ett.......

Idag har allt varit bättre.
Otto fick ha tratt under natten då jag inte kan övervaka honom.
På dagen slipper han mesta tiden,
men då jag åkte till sjukhuset,då åkte den på.
Som tur var hade det inte gått så långt som det gick med Olle.
Så ingen antibiotika,tack o lov.
Och inte kommer han att behöva bandage lika länge heller.

Idag mådde maken mycket bättre.
Han var faktiskt uppe och gick lite.
Jag sa till honom,att om du bara ligger här i sängen
så får du ju aldrig åka hem.
Dränaget togs bort under tiden jag var där.
Jag var där några timmar innan jag var tvungen
att åka hem till hundarna.

På hemvägen blev jag försenad då det skett en trafikolycka
mellan Nödinge och Nol.
45.an var avstängd nästan 1 timme.
1 buss och tre  personbilar var inblandade i olyckan.

Sedan har jag kollat Melodifestivalen från Örnsköldsvik.


Postat av: anna

skönt att han mår bättre, eller rs DOM både gubben o hunden:)



ja melodifestivalen var ....suck. men så är det väl alltid, och alla dessa röstningar hit o dit....märklig uppfinning det där:))



kram på dej o ha en bra söndag!

2010-02-07 @ 09:11:01
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: