Hemgång

Idag var jag och hämtade hem maken.
Han är ju trött och får inte göra något på flera veckor.

Vilka problem det är att få utebandaget att sitta
kvar på Otto. Tur att det är vitt och rent ute.
De där fina dyra skorna sitter inte kvar.
Det är bara bajspåsar och silvertejp som håller.

Nu känner jag att det varit en himla pressad situation
den senaste veckan.
Jag är helt psykiskt utmattad.
Försökte vila en stund idag på eftermiddagen,
fast det gick inte för tungan fastnade i gommen.
Skit oxå att inte ha någon saliv.
Ja,ja det kunde ju varit värre,fast jobbigt är det.


Postat av: anna

snälla du, ta det lugnt...förstår att det är mkt för dej, men samtidigt måååste du tänka på dej själv, schemalägg vil-ning även för dej...något jag själv försöker med:)



storkram te dej

2010-02-08 @ 22:48:28
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: