1 februari 2010

Jag har haft rulle rulle 1 dygn.
Fick hit eljouren vid 23 tiden igår kväll.
Hur i hela helvete kan det vara så att här går
10 amper proppar  varje helg hela januari,
när det inte gått en enda propp på 10-15 år.
Jag bara undrar?
Kan det ha något att göra med att Andreas skaffat
en varmluftsugn?
Ja.jag fick ju tillbaka min ström.
Så kom Henrik och skottade i morse.
Efter det kom en sotare och gjorde en
brandkontroll på kaminen,så jag fick ju sluta elda i morse
och tömma kaminen.
Efter det kom elverket tillbaka.
De är visst inte helt klara med den nya elledningen.
Så rengjorde jag makens skinnfåtölj med tillhörande fotpall.
Sedan har jag röjt och eldat ute samt skottat.
Vid halvtvåtiden fick jag kontakt med en nyopererad
make på IVA.
Skönt då var det över för denna gången.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: