Till pluskontot

Såväl igår som idag blev det lite längre promenader.
Otto och jag var uppe i Vänersnäs och hälsade på
en arbetskamrat och hennes söta hund.
Wilma som hon heter är även hon en lagotto
och det verkade som om hon och Otto fattade
att de var av samma ras.Wilma är 1½ år och
lite vildare än Otto som ju har fyllt 3 år.
Vi hade en underbar dag uppe hos Gunnel
och Wilma.Den dagen lägger vi på pluskontot.

Även idag gick vi en långpromenad,så även
Olle,Marita och Agnes var med.Ännu en dag
att lägga till pluskontot. Vi plumsade i vatten
och vi blev blöta såväl människor som hundar.

Otto fattar inget.7 timmar igår och 3 timmar idag.
Var skall det sluta?


Otto på stranden.

Spring i benen,tror jag?

Utsikt från Halleberg.


Wilma

Också Wilma.

Men följetongen med FK och akassan fortsätter.
Nu har maken och barnen tagit över kontakterna,
men det har inte blivit så mycket bättre ännu
iaf.Nu står väl snart kronofogden vid dörren.
Vem bryr sig?
Jo jag.
Jag vill ju göra rätt för mig.


Postat av: kokoo

Har man hund är det svårt att INTE ha ett Pluskonto! Dessa trogna och juvliga varelser.... Hoppas att "minuskontot" snart är ett minne blott

2010-09-01 @ 22:05:08
URL: http://wwwgokboet.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: