Ont

För att jävlas med mig själv så tvättade jag kökstaket,
med följd att jag har skitont i munnen.
Ja,du läste rätt.
Det verkar ju inte klokt,eller?
Man borde få ont i nacken eller armen,inte i munnen,
men så är jag ju inte som andra.

Jag vill så mycket,men orkar så lite.
Försöker lära sig släktforska men är så okoncentrerad
att jag inte fattar hur man skall göra.
Det kryper i hela mig,men kan inte tänka en klar tanke.
Håller jag på att bli tokig eller?
Det verkar inte bättre.
Jag är på dåligt humör vilket går ut över såväl maken
som de stackars hundarna.Ingen av dem kan väl hjälpa
att jag mår skit.
Inte den stackars maken heller för den delen.
Nu försöker jag inte hålla masken längre
och det är nog bra.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: