Olle



Han börjar allt bli väldigt långhårig älsklingen.
Måste ringa trimmaren i morgon.
Igår gjorde jag rent hans öron i samband med
att jag kammade han.


Postat av: anna

Olle..sån skön herre:)) vacker som en dag!!!



visst är det så att cancer sätter fart på sjukvården, medans psyskiskt mående...inte så mkt



DOCK undrar jag ( och dufår jättegärna maila mej istället om du inte vill "outa" allt på bloggen" här,

om du har fått komma intill Psykmottagningen?

förINNAN jag kom dit skickades jag mellan olika doktorer och instanser o allmänläkare som bara sa bla bla o trodde att en sjukskrivning var det enda jag var ute efter.



inte förrän dom "gav upp" o lämnade övertill Psyk i stan, ( jag höll på att mentalt dö, inte fan är jag ett psykfall)

men där öppnades det upp måååånga dörrar.

jag blev betrodd. dom tog mina ord på allvar,

och jag har ju trots att jag fått mkt medicin fel kanske,

så har jag fått hjälp.



vad gäller sjukskrivningsbiten, så frågade jagrent ut där varför jag fortfarande är sjukskriven, det brukar ju vara så svårt och fkassan är hårda...

då viskade en fågel i mitt öra att just när det går genom psykiatrin blir det mildare.

för försäkringskassan protesterar inte gärna mot dom då det faktiskt finns en uppenbar risk att personen i fråga går o slänger sig i sjön en dag.



det är ju frågan om du har kommit "rätt",

jag vet att jag fick komma intill dit pga adhd-utredning,

och att dom vanligtvis inte tar emot fall med personer i kris..MEN

du är ju i ett extremt läge tycker jag, och du ser ju ingen ljusning utan kämpar hela hela tiden...det tyder på en djup deppression och att du behöver få hjälp.



du kan inte jobba idet skicket du är i goa rara du.

om jag så själv ska ringa till din handläggare så gör jag fasen det för du bör o SKA sjukskrivas direkt och få terapihjälp eller va fan som helst..



ring ner till läkaren o ge dom din bloggadress...så ser dom hur jävla mycket du kämpar och håller ut...



så som du har det ska du INTE HA DET gumman !!!!

tusen kramar anna

2010-08-22 @ 11:18:46
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: