Ni goa

Tack ni goa bloggläsare "out there in cyberspace"
för era värmande och stärkande kommentarer.
Utan er vet jag rakt inte hur jag skulle orka.
Det är en ren glädje att läsa era goa kommentarer.

Jo,jag måste ju bara försöka orka.
Den andra utvägen verkar värre och det
är ju bra,fast det är ett rent helvete just nu.
Allt,och då menar jag allt, är tungt.
Benen känns som om det var bly i dem,
armarna och resten av kroppen är även de fyllda
med bly,fast inte riktigt så mycket som i just benen.
Huvudet är fullt av tjock sirap och onda och
jobbiga tankar.
Så int är det lätt att leva just nu,
fast det är ju ingen som sagt att det skall vara
lätt att leva,men inte såååååå här jävligt.
Jag vill ju bara sova,sova,sova tills det onda försvinner.
Det värker ju mer än cancer.
När jag hade cancer blev det full fart på sjukvården.
Då slog sjukvården till alla klutar och jag blev
vårdad så "in i helvete".
Men denna sjukan som jag nu har och som är
betydande dödlighet,skapar inte samma reaktion
i sjukvården.
Varför undrar jag?
Nej jag vet så innerligt väl att psykiska sjukdomar
inte har den status som t.e.x cancersjukdomar
konstigt nog har.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: