Killing me

Den här ovissheten och depressionen tar livet av mig.
Jag orkar inget.
Bara lider.
Det här måste har en ende
väldigt snart, annars vet jag inte hur jag gör.
Tyck inte synd om mig för det gör jag så bra själv.
Allt är kolsvart och jag sjunker ner i kvicksand
och kämpar inte ens emot.



Postat av: kokoo

Jag vet faktiskt hur det känns, jag vet! Låt oss stötta och hjälpa varandra med lite tröstande ord emellanåt här ute i etern....



Håller om dig!

2010-08-18 @ 14:06:37
URL: http://wwwgokboet.blogspot.com
Postat av: Ankan

jag kan inte fatta att dom måste behandla dej så här, lider med dej & skickar dej styrka & energi att orka . Du är beundransvärd...

Kramen

2010-08-18 @ 20:06:22
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Tina

Åh, så fina bilder på vackra blomster. Blir det forsättning på kameran till hösten?

Massa kramar från mej./Tina

2010-08-18 @ 20:45:02
Postat av: anna

..snälla rara mette lilla. finns det några ord som kan stötta dej? nåt som får dej att orka bara lite till.

har du tillgång till KBT-terapi? mindfullness? vara i nuet?



du måste ha hjälp snarast.

tycker så gräsligt mycket om dej, trots att vi aldrig träffats, och önskar dej så mycket energi o glädje o lugn jag bara kan.



ta dej igenom detta nu...

somewhere over the rainbow du vet...



håll ut.



håll ut. håll ut.



världens största varmaste kram till dej...

2010-08-18 @ 22:03:55
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: